Sebuah laman blog melahirkan usahawan pendidikan alaf baru bagi meningkatkan kecemerlangan pendidikan anak-anak dan menjanakan pendapatan sampingan untuk keluarga - Ditubuhkan Pada 29 November 2009

Monday, November 30, 2009



live telecast + Q&A session bersama cikguonline...

B E R I T A M U T A K H I R . . . .
Latihan Antara Leader Negeri BERJAYA!!
Terima kasih kepada Leader Putra Jaya dan Negeri Sembilan yang benar - benar bersemangat untuk berjuang sebagai Usahawan Pendidikan. Pelbagai Tips telah diberi pada perjumpaan malam ini. Kepada Group Puan Azlin, yang mengalami gangguan internet, insyaallah kita akan berjumpa lagi pada sesi latihan seterusnya. Kepada Puan Saliza dan Saiful Faridzal pertanyaan dan cadangan anda tentang perjalanan program ini amat membantu..... Kefahaman tentang cara dan bagaimana perniagaan ini bergerak adalah penting khususnya kepada setiap leader dan downline amnya bagi memantapkan lagi ilmu untuk perniagaan kita lebih berkembang!!
Tarikh : 28 Nov 2009, Masa : 8 - 10 malam, Kaedah Latihan : Web. Conference
Latihan Antara Leader Negeri Bersama Cikgu Online Secara Web Conference BERJAYA...
Antara Leader - Leader Negeri yang turut serta menyertai latihan tersebut ialah :
AchaiN9 (Negeri Sembilan),CikguSally (Putra Jaya),Shafinass (Pahang),Saiful Faridzal (Perak), Azlin (Pahang) dan Shani (Kuala Lumpur). Perjumpaan dan latihan seterusnya adalah pada hari Sabtu ini, akan melibatkan semua Leader Negeri termasuk Sabah dan Sarawak.
Tarikh : 25 November 2009, Masa : 8 - 10 malam, Kaedah Latihan : Web Conference

No comments:

Post a Comment